Запрошуємо всіх бажаючих студентів та аспірантів до організаційного комітету 8 Міжнародної юридичної конференції.
Вас чекає робота в продуктивній команді, отримання навиків ефективної організації проектів та фандрайзингу, знайомство з професійною та науковою спільнотою та додаткові бали до стипендіального рейтингу
Орієнтовний список роботи:
1. Написання інформаційного листа
2. Переклад на рос. мову інформлиста
3. Переклад на англ. мову інформлиста
4. Питання співпраці з АПУ
5. Співпраця з Координаційною радою молодих юристів при Міністерстві Юстиції
6. Контакти юридичних фірм (е-маіл, тел, сайт, сфера д-ті). Співпраця
7. Контакти міжнародних організацій по співпраці, зв’язані з правом (е-маіл, тел, сайт, сфера д-ті). Співпраця
8. Контакти громадських організацій, зв’язані з правом (е-маіл, тел, сайт, сфера д-ті). Співпраця
9. Контакти юридичних ВНЗ та факультетів України (е-маіл, сайт). Співпраця
10. Контакти кращих ВНЗ Європи та СНГ (е-маіл, сайт). Співпраця
11. Анонсування конференції в ЗМІ. Контакти газет, газет, журналів по праву, умови співпраці та опублікування. Можливості анонсування по телебаченню
12. Контакти юридичних видавництв (е-маіл, тел, сайт, можливості по співпраці). Співпраця по спонсорству з юридичними видавництвами
13. Альтернативні способи проведення Міжнародної юридичної конференції (можливо, що робили інші ВНЗ)
14. Робота по секції №1, Чепульченко Т.О., Тараненко М.Г., Єгорова В.С.
15. Робота по секції №2, Бежевець А.М., Солончук І.В.
16. Робота по секції №3, Голосніченко І.П., Бевз С.І.
17. Робота по секції №4, Мисливий В.А., Павленко І.В., Попов К.Л.
18. Робота по секції №5, Петряєв С.Ю., Лукянчиков Є.Д.
19. Робота по секції №6, Фурашев В.М., Яшарова М.М.
20. Робота по секції №7, Гожій, Тараненко М.М.
21. Робота по секції №8, Мельниченко А.А., Кравчук О.О.
22. Пошук співпраці з Прокуратурами, з судами, з іншими державними органами, зв’язаними з правом
23. Пошук дешевих канцелярій (ручки, папки А4, бейджики). Спонсорство
24. Пошук фірми по друку блокнотів на замовлення з емблематикою, програмок
25. Пошук інших спонсорів (на каву-брейк, квіти, вода, подарунки, сертифікати, школи)
26. Конкурс юридичних проектів
27. Оформлення поверху
28. Закупка кава-брейк
29. Проведення кава-брейк
30. Формування програмки
31. Фотозйомка
32. Відеозйомка Пленарного засідання
33. Розміщення інформації на юридичних блогах та юридичних сайтах
34. Реєстрація
35. Верстка збірника тез
36. Модерація пошти
37. Круглий стіл
38. Брейн-ринг
39. Майстер-класи
40. Створення запрошень, дизайн бейджиків, обкладинок, афіші
41. Зустріч гостей конференції
42. Оформлення гостей конференції в гуртожиток